donderdag 12 april 2012

Batman’s hulpje


Kortgeleden is de onderkant van het carbonstoeltje op de Hafa gescheurd. Ik heb de reparatie daarvan met epoxy uitgesteld door het opnieuw monteren van het multiplex stoeltje dat op de ligger zat bij aankoop.
Ik heb daar niet over geblogd want kan me voorstellen dat het u aan de derrière zal oxideren…
Lastig was wel vanmorgen om de Thys-toptas aan het lager uitgevallen hoofdeind van het zadel te houden. Ik moest hem al van straat op halen en zou hem en de inhoud niet graag definitief verliezen!
Omdat ik specifiek op de terugweg van werk vaak prefereer een zonnebril op te zetten die ik ‘smorgens meestal vergeet heb ik de 2 hiaten verenigd tot 1 oplossing. Mijn Badman brillenkoker!

De bevestiging deed ik met 3 kopspijkertjes en polymerenkit.
Wat ik best id toekomst weer “polymaxeren” zou kunnen gaan noemen(!).

De kleurige tas op de bagagedrager vouw ik altijd pas uit als er boodschappen in mee gaan…




Geen opmerkingen:

Een reactie posten