woensdag 2 februari 2011

adverteren op Ligfietsplaza

Ligfiets.net het voormalig Ligfietsplaza.nl, ik heb er ’n beetje ’n liefde-haat relatie mee.
Maar boos worden –omdat ‘ze’ een ad van je niet plaatsen- is menselijk. Dat blijven is duivels.
Wat er mis is met het aanbieden van gratis polyestor carpoort dakdelen voor het maken van een velomobiel- / ligfiets-stallingkje weet ik nog steeds niet. Maar laat maar...
Ondertussen is de woning waar ik de dakdelen op het (platte) dak bewaarde trouwens afgebroken. En zijn de bouwmaterialen dus verloren gegaan…
Ook blijken de advertenties nogal n’s, ja, wie sage ich das jetzt, niet zo actueel meer.
Zoals de gele Limit uit Zwaag die nu in Heerhugowaard blijkt te staan…
Waarom daarna de ad niet verwijderd wordt nadat ik n.b. 2x heb gereageerd op de (inmiddels kennelijk al verkochte) velomobiel? Joost mag het weten.
Maar waarschijnlijk ga ik zo’n Limit evengoed krijgen, mogelijk dit weekend al, zij* ‘t een rode…
Dat dankzij mijn tekstje in de rubriek ‘gevraagd’ op diezelfde handelsplaats, waar ik 2 mails op kreeg.

Ik vind het zeker prettig via Ligfiets.net te maken te hebben met mensen waarmee je een hobby deelt. Daar kunnen ook aardige deals uit voortvloeien de andere kant op.
Zodat ik ’n ander kon helpen aan een voor mij iewat achterhaald maar zeker nog niet waardeloos dualdrive-wiel.


Maandag heb ik een 20” 451 wiel verstuurd met een getrommelde Sachs/Maillard 6X2 naaf. Naar Marc S. voor zijn Flevobike

Ik vervaardigde het pakket zelf uit een kartonnen verhuisdoos. Ondanks de grootte bleef het gewicht natuurlijk ver onder de 10kg dus kon ik het voor 6euro75 versturen.

Ik bracht mijn ‘cadeautje’ achterop de Jan Eggens trike naar het postkantoor.


Omdat Marc niets weet van het aansluiten van zo’n naaf probeer ik dat uit te leggen m.b.v. fotootjes die ik opgoogel.

Want hij heeft het pakket –onmiskenbaar van mijn hand- inmiddels ontvangen!





* In deze uitdrukking een aanvoegende wijs van het koppelwerkwoord 'zijn'.

3 opmerkingen:

  1. Leuk blogje Mick. Het klopt idd dat sommige advertenties op ligfiets.net nogal eens achterhaald zijn. Maar ondanks dat hebben we toch een erg mooie deal kunnen sluiten.
    Ik hou je op de hoogte van de voortgang.
    Erg benieuwd naar je Limit. En een mooie trike btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Mick,

    Leuk hoor, zo'n Trike. Zit ik ook aan zo'n ding te denken voor de komende zomermaanden :)

    En voor wat betreft de advertenties op Ligfiets.net; dat wordt helaas niet zo actief recent gehouden als bijvoorbeeld marktplaats, waar je om de zoveel tijd moet bevestigen dat je advertentie nog geldig is. Heb er wel goede ervaring mee; ben zo aan mijn Flevobike Alleweder gekomen. En over Alleweders gesproken; ben wild benieuwd of het gaat lukken met je gele C-Alleweder/ Limit en hoe die dan gaat bevallen!

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Het voordeel vd JE-trike is dat 'ie er erg 'homemade' uit ziet. Dat maakt 'm weinig diefstalgevoelig, prettig in A'dam!
    Wel istie ad zware kant met 26kg.
    Draaicirkel en af/opstapgemak maken 'm de lage aanschafprijs toch zeker waard!

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen