zaterdag 3 juli 2010

Nieuw onderkomen

Het was haast onvermijdelijk met 9 fietsen: Ik barst haast uit m’n voegen in de benedenwoning!
En ook het fijne schuurtje (van de woningbouwvereniging) staat al veel te vol.
Vandaar dat ik nog wel n’s kamperen ga!


Gelukkig heb ik een grote tuin en daarom heb ik links van mijn schuurtje een soort aanbouw gemaakt. Begrenst door voornoemd schuurtje en de vergane achterschutting bijna 10 vierkante meter meer aan opslagruimte door een afdakje van 2’hands golfplaten!

Hoef ik ook minder onkruid te wieden omdat ik er antiworteldoek en stoeptegels in leg (krijg er nog wat bij van mijn broer).
Vandaag heb ik de verotte en scheeflopende bovenste planken van de schutting rechtgezaagd en vervangen door halftransparant polyestor-golfplaat.

Daardoor kan er licht toetreden in de ruimte die ik helemaal wil ommuren maar zonder dat de inhoud van mijn schuurtje van buiten zichtbaar is.
Of voor mij het achterliggende peuterspeelplaatsje…

Want voor je het weet ga je door ’t leven als “voyeur”(of erger!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten