woensdag 28 april 2010

GPS nekbeugelhouder


Omdat ik nogal een polygame ligfietsliefhebber ben is het er nooit van gekomen een bevestiging voor m'n Garmin te maken.Voor op- of in een bepaalde fiets. Ik zoek het dan ook in een meer universele zeg maar lichaamsgebonden oplossing.

Een waarbij ik m'n E-trex zelfs in de auto hands-free, dus veilig gebruiken kan.
Maar in eerste instantie bedoeld om volgende week mijn weg naar camping 'Het Boomgaartje' te kunnen vinden tbv het Triketreffen.
Gebaseerd op de bij oude hippies wel bekende mondharmonicabeugel rond de nek van Bob Dylon heb ik een multifuctionele nekstandaard gemaakt.

Mijn Garmin Legend blijkt goed in 'n stukje flamcorail te passen. Daarom heb ik 2 spatbordsteuntjes met dito -schroefjes verbonden ('n ronde draadijzeren en een met platte asgatpatjes)en om m'n nek gehangen.
Omdat het wel n's mooi weer kan worden 8 & 9 Mei en ik dan geen ijzer tegen m'n nek wil voelen stopte ik dit deel in zgn. 'kabel-organiser', 'n soort plastic foudraalslang.

Dat gebruik ik toch niet omdat ik anders m'n kabels niet meer kan terugvinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten