donderdag 31 december 2009

Pasen en Pinksteren



Ik heb de bestelling bij Pipoos snel binnengekregen, niets dan koolrapen, lof, schorseneren en prei wat dat betreft.

Alleen m’n twijfels over de grootte bleken terecht: Zelfs ovaal vervormd boven het gasfornuis zou de vorm alleen maar heel dicht tegen m’n gezicht aanpassen en daarbij hooguit als afronding van de hoeken kunnen gaan fungeren.
Een hoop ‘gedoe’ dus waarop zelfs ondergetekende niet echt zit te wachten.
Omdat het ovaal vormen vd schaal al niet mooi symmetrisch lukte heb ik niet veel vertrouwen in de goede afloop. En dat komt natuurlijk pas af als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen (en de kalveren op het ijs dansen).
Gelukkig heb ik ook de opmerking van meneer Schermer gelezen onder Wijnandt’s brainstorming: "Die dingen worden kant en klaar gemaakt !"

Ik kwam op 2 merken uit, ‘Pelthor’ en het Amerikaanse ‘North’.
Van de Norths’ hebben sommige modellen een aardige bolle kop en spreken me dus het meest aan. Redelijk betaalbaar op een echte kerelsite.

Ik heb gekozen vd Perfo B, waarvan ik de onderkant misschien onder m’n sweater kan schuiven voor de stroomlijn.
Tenslotte kwam ik nog een ‘echte mannen’- instructie video tegen die ik jullie niet wil onthouden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten